Velkommen til Sunds Bordtennis Klub (Bat Boys and Girls)!
Sunds Bordtennis har i dag omkring 30 aktive medlemmer. Vi er alle seniorer m/k, nogle stadig på arbejdsmarkedet, og nogle er gået på pension.
Foreningen råder lige nu over 4 bordtennisborde samt en bordtennisrobot. Vi spiller for det meste i Sunds Forsamlingshus hver tirsdag fra 14-15.30 og igen fra 19-20.30. Det er frivilligt, om man ønsker at spille eftermiddag eller aften eller begge gange. Alle er velkomne til at komme og forsøge sig med denne dejlige sport.
Det koster 300,- for en sæson, som løber fra august til og med april. Et par gange om året forsøger vi os med at arrangere turnering med andre klubber i nærheden af Sunds.
Vi er løbende i dialog med hinanden om nye tiltag/udvikling, og skal der arrangeres noget praktisk, aftaler vi indbyrdes, hvem der har lyst og mulighed for det. Er du interesseret i at spille, kan du kontakte nedenstående personer for nærmere oplysninger.
Henvendelse:
Flemming Vang – Tlf.40147538 – Mail: vang4@outlook.dk
Tom Facius Madsen Tlf. 20285251 – Mail TomFacius@icloud.com
